حباب سکه به کاهش نرخ دلار واکنش نشان نداد! + جدول (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیاتی از تعطیلی رسمی جمعه و شنبه + فیلم قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان مالیات پرداختی اصناف در هر سال چقدر است؟ + جدول مجرد‌ها هم می‌توانند یارانه خود را تفکیک کنند؟ علت کاهش و ماندگاری نرخ دلار در کانال ۵۹ هزار تومان چه بود؟ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وام ۱۸۵ میلیون تومانی بدون سود دریافت کنید + جزئیات محدودیت عجیب سایپا برای متقاضیان طرح پیش فروش خودرو (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده مدیرعامل شرکت پدیده شد کاهش نرخ رشد پول در فروردین ماه ۱۴۰۳ گران‌فروشی در صدر تخلفات بانوان آرایشگر در مشهد | مهر و موم یک آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | سکه امامی از رشد قیمت در بازار طلا جا ماند پلمب یک کارخانه ماکارونی در تهران (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستور رئیس‌جمهور برای رسیدگی به دغدغه اخیر طلافروشان بیش از ۸ هزار بنگاه املاک در مشهد به کد کیوآر تجهیز شدند بیش از ۲ میلیون پروژه نهضت ملی مسکن چشم انتظار مشارکت‌های مردمی نفت سنگین ایران گران‌تر شد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حدود ۶۰۰ تن ریواس از این شهرستان خراسان رضوی برداشت شد شرکت دخانیات ایران به دلیل فروش توتون فاسد ۱۶۰ میلیارد تومان جریمه شد چرا یارانه امروز واریز نشد؟ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بلوار توس مشهد و فایل‌های اجاره قیمت مناسب (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مدیرعامل شرکت فرابورس: سهم ۲درصدی خراسان رضوی از بازار فرابورس | از ابتدای سال ۳شرکت قوی از خراسان رضوی در فرابورس حضور یافتند

  • کد خبر: ۱۷۹۶۶۵
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
مدیرعامل شرکت فرابورس: سهم ۲درصدی خراسان رضوی از بازار فرابورس | از ابتدای سال ۳شرکت قوی از خراسان رضوی در فرابورس حضور یافتند
مدیرعامل شرکت فرابورس در مشهد گفت: استان خراسان رضوی باوجود سهم ۲درصدی، فعال‌ترین در زمینه پذیرش و عرضه در فرابورس است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدعلی شیرازی در همایش سرمایه‌گذاری و تأمین مالی از بازار سرمایه که امروز ۲۶مرداد در اتاق بازرگانی خراسان رضوی برگزارشد، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۱۰شرکت در فرابورس ایران عرضه عمومی کردیم که از این ۱۰شرکت سه‌شرکت مربوط به استان خراسان رضوی بود که با توجه به اندازه اقتصاد استان خراسان رضوی در اقتصاد کل کشور این درصد جای تبریک دارد.

به گفته مدیرعامل شرکت فرابورس، اکنون سه شرکت آماده عرضه از استان داریم که با همکاری صاحبان سرمایه این آمادگی وجود دارد که عرضه بیشتر شود.

وی افزود: تقاضای زیادی برای پذیرش شرکت‌های جدید داریم که درصورت آماده بودن شرکت‌ها این آمادگی در فرابورس وجود دارد که ماهی یک شرکت از خراسان رضوی را عرضه عمومی کند.


شیرازی تاکید کرد: حتی این قابلیت را داریم که هرهفته یک شرکت را پذیرش کنیم به‌شرطی‌که این شرکت‌ها آمادگی پذیرش داشته باشد.

وی در ادامه افزود: شرکتی قابلیت پذیرش در فرابورس ایران را دارد که کسب و‌کار مشخص و بادوام داشته باشد و به‌لحاظ شفافیت و حفظ منافع ذی‌نفعان دارای ساختار مناسبی باشد، گزارش‌دهی شرکت و‌ شفافیت بسیار مهم است و درمجموع باید شرکتی باشد که اعتماد عمومی را جلب کند و چندمیلیون نفر صاحب سهام آن شرکت شوند.

مدیرعامل شرکت فرابورس درباره فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان تصریح کرد: این شرکت‌ها کسب‌و‌کار‌های مشخص و قابل اتکا دارد شاید بعضی‌ از آن‌ها به لحاظ مالی و مدیریتی ضعف‌هایی داشته‌باشد که این شرکت‌ها را هم به سهامداران حرفه‌ای واگذار می‌کنیم به‌شرطی‌که قابلیت پذیرش داشته باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه شرکت‌های بورس و فرابورس که از نوسانات تأثیرپذیری دارد در این مدت آسیب دید. برخی تحولات پیش‌بینی‌پذیری اقتصاد را سخت کرده است اما برنامه‌های خوبی درراستای پیش‌بینی‌پذیری اقتصاد ایجاد شده و امیدواریم این تصمیمات نتیجه‌ مثبتی داشته باشد.

مدیرعامل فرابورس یادآورشد: اقتصاد خراسان رضوی تقریبا ۵درصد اقتصاد کل کشور و حدود ۸درصد جمعیت کشور را دارد ولی حدود ۲درصد ارزش بازار فرابورس مربوط به شرکت‌های استان است. همین آمار نشان می‌دهد که ظرفیت خوبی وجود دارد. استان خراسان رضوی فعال‌ترین در زمینه پذیرش و عرضه در فرابورس است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->